Нэвтрэх | Цахим хуудасны бүтэц | Тусламж

 Хүүхдүүд байгальд ээлтэй амьдрах зөв хандлагад уриалж байна

Үйл явдлын мэдээ | 2016-12-21

 

 IMG_7707

Байгаль орчин, аялал жуучлалын яамМонгол орны UN-REDD Үндэсний Хөтөлбөр, Нийслэлийн Боловсролын газар, Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институт, Байгаль орчны мэдээлэл сургалтын төв ТББ хамтран хүүхдийн гар зураг болон илтгэлийн уралдааныг зарласан бөгөөд 12 дугаар сарын 20-ны өдөр Багшийн хөгжлийн ордноо шалгаруулалтын дүнг зарлалаа. Энэхүү уралдааны зорилго нь  сурагчдын авьяас чадварыг нээж, тэдний бүтээлээр нь дамжуулан иргэдийн байгальд ээлтэй амьдрах зөв хандлагыг нэмэгдүүлэх, түүнийг хамгаалахад өөрийн хувь нэмрээ оруулах, бусдыг уриалан дуудах, ойн хомсдол, доройтлоос үүдэлтэй хүлэмжийн хийн ялгарал, уур амьсгалын өөрчлөлтийг бууруулахад олон нийтийн анхаарлыг хандуулах байсан юм.

IMG_7812

Уралдааныг олон улсын Экосургууль хөтөлбөрт хамрагдсан Нийслэлийн 50 Ерөнхий боловсролын сургуулиудын хүрээнд зохион байгуулсан бөгөөд

·    Бага анги буюу 6-9 насны ангилалд “ОЙН ГАЙХАМШИГ”,

· Дунд анги буюу 10-14 насны ангилалд НОГООН ИРЭЭДҮЙ НАДААС ЭХТЭЙ” сэдвээр гар зургийн уралдаан,  

·  Ахлах анги буюу 15-18 насны ангилалд “УУР АМЬСГАЛЫН ӨӨРЧЛӨЛТ-АМЬДРАЛЫН ХЭВ МАЯГ” сэдвээр нийтлэлийн уралдаан зарласан байна.

Уралдаанд нийтдээ 280 орчим бүтээл ирсэн байна.

Насны ангилал тус бүрээр 1-р байр нэг, 2-р байр хоёр, 3-р байр гурав, тусгай байр дөрөв, нийт шилдэг 10 бүтээлийг шалгаруулснаас гадна оролцогч бүх хүүхдүүдэд ӨРГӨМЖЛӨЛ болон Аз-Хур номын дэлгүүрээр үйлчлүүлэх ЭРХИЙН БИЧГЭЭР урамшуулсан байна.

IMG_7721

Бага насны ангилалд Хан-Уул дүүргийн Орчлон 2 сургуулийн 4 дүгээр ангийн сурагч Г.Нарансолонго “Ойн гүнд” сэдэвт зургаараа тэргүүлжээ.

IMG_7725

Дунд насны ангилалд Баянгол дүүргийн 93-дугаар сургуулийн сурагч Х.Намуун нэгдүгээр байранд орсон байна.  

IMG_7806

 

IMG_7807

IMG_7808

IMG_7809

IMG_7810

Харин ахлах анги буюу 15-18 насныхны дунд нийтлэлийн уралдаан зарласан бөгөөд Баянгол дүүргийн Эрдмийн өргөө цогцолбор  сургуулийн сурагч А.Анужин “Би цас идмээр байна” нийтлэлээрээ тэргүүлжээ. Түүний энэхүү нийтлэл нь  ОУ-ын Байгаль орчны боловсролын  сан (FEE)-аас жил бүр зохион байгуулагддаг ОЛОН УЛСЫН БАЙГАЛЬ ОРЧНЫ ЗАЛУУ СУРВАЛЖЛАГЧ уралдаанд Монгол Улсаа төлөөлөн оролцох юм.  

ОУ-ын Байгаль орчны боловсролын  сан (FEE)-ийн гишүүн байгууллагаар Байгаль орчны мэдээлэл сургалтын төв ТББ ажилладаг бөгөөд тус сангийн Экосургууль, Ногоон түлхүүр, Цэнхэр туг, Байгаль орчны залуу сурвалжлагч, Ойн тухай суралцахуй зэрэг хөтөлбөрүүдийг Монгол улсад албан ёсны эрхтэйгээр хэрэгжүүлдэг байна. 

Багшийн хөгжил.
Багшийн хөгжил.
Боловсролын байгууллагууд
Боловсрол, шинжлэх ухааны яам
Боловсролын магадлан итгэмжлэх үндэсний зөвлөл
Насан туршийн боловсролын үндэсний төв
Боловсролын үнэлгээний төв
Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
Монгол Улсын Их Сургууль
Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль
Сургалтын төрийн сан
Шинжлэх ухаан технологийн сан
Боловсролын технологийн хөгжлийн үндэсний сан
Боловсролын хүрээлэн
Нийслэл
Дархан-Уул аймгийн боловсролын газар
Орхон аймгийн боловсролын газар
Баян-Өлгий аймгийн боловсролын газар
Хэнтий аймгийн боловсролын газар
Увс аймгийн боловсролын газар
Хөвсгөл аймгийн боловсролын газар
Говь-Алтай аймгийн боловсролын газар
Завхан аймгийн боловсролын газар
Булган аймгийн боловсролын газар
Сэлэнгэ аймгийн боловсролын газар
Баянхонгор аймгийн боловсролын газар
Архангай аймгийн боловсролын газар
Өвөрхангай аймгийн боловсролын газар
Өмнөговь аймгийн боловсролын газар
Дундговь аймгийн боловсролын газар
Төв аймгийн боловсролын газар
Дорнод аймгийн боловсролын газар
Дорноговь аймгийн боловсролын газар
Сүхбаатар аймгийн боловсролын газар
Говьсүмбэр аймгийн боловсролын газар
Ховд аймгийн боловсролын газар
Хан-уул дүүргийн боловсролын газар
Баянгол дүүргийн боловсролын газар
Баянзүрх дүүргийн боловсролын газар
Чингэлтэй дүүргийн боловсролын газар
Сонгинохайрхан дүүргийн боловсролын газар
Налайх дүүргийн боловсролын газар
Багануур дүүргийн боловсролын газар
Багахангай дүүргийн боловсролын газар
Сүхбаатар дүүргийн боловсролын газар
ЧӨЛӨӨТ БУЛАН

Санал асуулга

  • Хүүхэд бүрийг хөгжүүлэхэд хамгийн чухал хүчин зүйлийг сонгоно уу?