Нэвтрэх | Цахим хуудасны бүтэц | Тусламж

Нийтлэлч багш нарын клуб

Нийт 5 мэдээ
ЕРӨНХИЙ БОЛОВСРОЛЫН СУРГУУЛИЙН БАГШИЙН МЭРГЭЖИЛ ДЭЭШЛҮҮЛЭХ СУРГАЛТЫН ХЭРЭГЦЭЭ-АГУУЛГА СОНГОЛТ | Нийтлэлч багш нарын клуб | 2017-02-23
Дэлхийн олон улс орон “Боловсролыг нэгдүгээрт” санаачлагад нэгдэж, чанартай, хүртээмжтэй, цаг үеийн шаардлагад нийцсэн боловсролыг хүүхэд бүрт үр дүнтэй эзэмшүүлэх үүргийг биелүүлж чадах багшийг бодлоготойгоор бэлтгэх[1], мэргэжлийг нь тасралтгүй дээшлүүлэх асуудлыг тэргүүний зорилго болгон тавьж байна.
Дэлгэрэнгүй
Сургалтын хөтөлбөрийн хөгжил, судалгаа, шийдвэрлэх асуудлууд | Нийтлэлч багш нарын клуб | 2017-01-05
Манай улсад хэрэгжиж ирсэн, одоо хэрэгжижбайгаа сургалтын хөтөлбөр (киррикюлим)-ийн хөгжлийн чиг хандлага, өнөөгийн байдлыг боловсролын философийн зонхилох урсгал чиглэл, хөгжлийн түүхэн тоймд нь үндэслэн түүхчлэх, харьцуулах болон тоон судалгааны аргаар шинжлэв.
Дэлгэрэнгүй
Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэхүй ба хэл ярианы хөгжлийн онцлог | Нийтлэлч багш нарын клуб | 2017-01-05
Сургуулийн ахлах анги нь хүүхдийн хийсвэр сэтгэхүй, хэл ярианы хөгжлийн чухал үе юм. Хийсвэр сэтгэхүй, хэл яриа нь тэдний танин мэдэхүй, нийгэмшлийн хөгжилд чухал ач холбогдол бүхий дотоод хүчин зүйлээс гадна танин мэдэхүй, нийгэмшлийн хөгжлийн шалгуур үзүүлэлт болдог байна.
Дэлгэрэнгүй
Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх онлайн сургалтыг зохион байгуулж буй үр дүн, туршлага, сургамж | Нийтлэлч багш нарын клуб | 2017-01-05
Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх үндсэн сургалтыг танхимын ба онлайн хосолсон хэлбэрээр зохион байгуулаад 3 жилийн нүүрийг үзээд байна. Анх 2014 онд туршилтаар онлайн сургалтыг зохион байгуулж байх үед онлайн сургалтад суралцагчдын 34.2% нь амжилттай суралцаж байсан бол 2015 онд 70.05%, 2016 онд 95.46% болж өссөн байна.
Дэлгэрэнгүй
ТОО ТООЛЛЫН СУУРЬ БҮТЭЦ | Нийтлэлч багш нарын клуб | 2014-11-04
Нийтлэлч: С. Эрхэмбаяр. БМДИ-ийн математикийн зөвлөх багш. 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ийм арван тэмдгээр цөөн ба олон аль ч тоо ширхэгтэй зүйлийн тоог нэг утгаар ойлгомжтой тэмдэглэн бичих аргыг хүн төрөлхтөн олон үеийн хувьсал, хөгжлийн явцдаа олж тогтоожээ.
Дэлгэрэнгүй
Багшийн хөгжил.
Багшийн хөгжил.
Боловсролын байгууллагууд
Боловсрол, шинжлэх ухааны яам
Боловсролын магадлан итгэмжлэх үндэсний зөвлөл
Насан туршийн боловсролын үндэсний төв
Боловсролын үнэлгээний төв
Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
Монгол Улсын Их Сургууль
Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль
Сургалтын төрийн сан
Шинжлэх ухаан технологийн сан
Боловсролын технологийн хөгжлийн үндэсний сан
Боловсролын хүрээлэн
Нийслэл
Дархан-Уул аймгийн боловсролын газар
Орхон аймгийн боловсролын газар
Баян-Өлгий аймгийн боловсролын газар
Хэнтий аймгийн боловсролын газар
Увс аймгийн боловсролын газар
Хөвсгөл аймгийн боловсролын газар
Говь-Алтай аймгийн боловсролын газар
Завхан аймгийн боловсролын газар
Булган аймгийн боловсролын газар
Сэлэнгэ аймгийн боловсролын газар
Баянхонгор аймгийн боловсролын газар
Архангай аймгийн боловсролын газар
Өвөрхангай аймгийн боловсролын газар
Өмнөговь аймгийн боловсролын газар
Дундговь аймгийн боловсролын газар
Төв аймгийн боловсролын газар
Дорнод аймгийн боловсролын газар
Дорноговь аймгийн боловсролын газар
Сүхбаатар аймгийн боловсролын газар
Говьсүмбэр аймгийн боловсролын газар
Ховд аймгийн боловсролын газар
Хан-уул дүүргийн боловсролын газар
Баянгол дүүргийн боловсролын газар
Баянзүрх дүүргийн боловсролын газар
Чингэлтэй дүүргийн боловсролын газар
Сонгинохайрхан дүүргийн боловсролын газар
Налайх дүүргийн боловсролын газар
Багануур дүүргийн боловсролын газар
Багахангай дүүргийн боловсролын газар
Сүхбаатар дүүргийн боловсролын газар
ЧӨЛӨӨТ БУЛАН

Санал асуулга

  • Хүүхэд бүрийг хөгжүүлэхэд хамгийн чухал хүчин зүйлийг сонгоно уу?